reklama

Bankomat

Pred pár dňami, som sa ponáhľal domov z práce a potreboval som si z bankomatu vybrať hotovosť tak som sa pristavil pri jednom z dvoch bankomatov v našom meste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Ako je už u nás zvykom, bankomat mi z monitora oznámil, že je mimo prevádzky a vnútri banky som zistil, že ho napľňajú. Vonku pri bankomate sa už vytváral rad nespokojných ľudí, z ktorých väčšina sa ponáhľala na najbližšie autobusové spoje. Tak som im povedal, že bankomat napľňajú a prešiel som k niekoľko desiatok metrov vzdialenému druhému bankomatu konkurenčnej banky, aj keď z vedomím, že poplatok za výber bude niekoľkonásobne vyšší. Ale nebol, nakoľko pri bankomate boli technici, ktorí ho menili. A tak mi nezostávalo nič iné len znechutený počkať asi pol hodiny, kým bankomat naplnia.
To sa mi už párkrát stalo a neviem pochopiť jednú vec, prečo zamestnanci banky neplnia bankomat v čase, kedy je tých výberov pomenej, ale takmer vždy, keď je v meste špička a ľudia sa ponáhľajú na, už aj tak veľmi zredukovaný počet autobusových liniek.


Martin Semanco

Martin Semanco

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Podľa priateľov, workoholik - ktorý si vždy nájde nejakú prácu, aj keď nemusí. Zoznam autorových rubrík:  HaburaKultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu